perjantai 26. maaliskuuta 2010

VAHVA LINNA; kirj. David Wilkerson

Jokainen Jumalan nimi paljastaa tietyn piirteen Herramme luonnosta ja käyttäytymisestä kansaansa kohtaan. Jumalan tapana on paljastaa nämä nimet kansalleen ainoastaan silloin, kun he tarvitsivat sitä - suurimmalla hädän hetkellään. Tässä kirjassa tutkin niitä Jumalan nimiä, jotka parhaiten ovat sopineet minun koettelemuksiini ja kriisiaikoihini.
Sinulla ja minulla ei ole niinkään suurta eroa: olemme ihmisiä, ihmisen kamppailut täyttävät päivämme, tarvitsemme kumpikin armoa ja Armahtajaa. Tämä kirja on kaikkia niitä Jumalan kärsiviä uskovia varten, jotka tarvitsevat vahvistusta ja toivoa koettelemustensa hetkellä.
Mielestäni olen saanut kirjoittaa kirjan, joka kattaa kaikki Jeesuksen Kristuksen palvelijat.
Ensimmäisestä vapautuksesta lopulliseen varjeluun ja kirkastumiseenkin kuljettaa Sinua yksin Jumala. Voi hyvinkin olla, että tämä kirja saa merkitä Sinulle tien alkua siihen, että tulet hyvin tutuksi Jumalan kanssa.
David Wilkerson
Jumalan nimistä on kirjoitettu useita kirjoja. Tämä kirja on erilainen.
Tarkoituksena ei ole käsitellä kaikkia Jumalan nimiä. Tavoitteena tässä ei olla saavuttamassa pelkkää teologista tietoa. Tarkastelun tavoitteena on ollut saada täysin henkilökohtaisella tasolla sydämen tietoa Jumalan eri nimistä. Sovelletaan tätä päivittäiseen vaellukseen Jumalan kanssa.
"Minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni".
PS: 91:14

1 kommentti:

  1. Hei!
    Minä Kirsti, ystäväsi blogista tänne kohtaan kirjoitan..
    Etsin googlen avulla David Wilkersonin kirjaa Vahva linna, mutta sitä ei näytä olevan missään saatavilla.
    Google näytti tämän sinun kirjoituksesi yhtenä hakutuloksista.
    Olen lainannut sen kirjastosta vaikka kuinka monta kertaa. Siitä kirjasta olen löytänyt lohdutusta ja toivoa kun olen ollut peloissani.
    Ei Jeesuksen oman tarvitse pelätä ja kuten hieman olen ymmärtänyt, ei saisikaan pelätä. Uskon kyllä, että Jeesus hyväksyy tämän tunteeni. Turvaudun Häneen.

    VastaaPoista