keskiviikko 24. maaliskuuta 2010

PSALMI 23

HERRA ON HYVÄ PAIMEN.

DAAVIDIN VIRSI
1. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
2. Viheriäisille niityille Hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö Hän minut johdattaa.
3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

2 kommenttia:

  1. OIKEIN IHANAN AURINKOISTA KESKIVIIKKOA!
    kaunis kuva!
    ja kiitos kuva kehuistasi blogissani ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Mukavaa, kun kommentoit:)
    Otin seinällä olevasta taulusta tämän kuvan,yllättäen onnistui. En ole käynyt läpi ohjeita tässä kamerassa,En tiedä miten saa menussa salaman pois.
    Minulla on ollut vain tavallisia kameroita,siinä tiesin miten salama on pois ja miten on auto ja miten voi ottaa valoa vasten kuvia.
    Sinulla on mahtavia ne kuvat blogissasi,ansaitset kehumisen:)♥
    Hauskaa ja ihanaa keskiviikkoa koko perheelle!♥

    VastaaPoista