torstai 4. maaliskuuta 2010

Kiitos!


Hei kaikki kivat blogiystävät
Sain vähän paremmin nukuttua viime yönä, olen kovin kiitollinen rukouksista. Minä uskon rukouksen voimaan,
uskon, että Jumala kuuli ne. Kiitän blogiystäväni, kun rukoilit ehkä oli joku toinenkin. Kiitos Jeesus, kun nukuin paremmin! Jeesus pyydän, että parantuisin, tai nukkuisin tulevana yönäkin, ettei minua koskisi.
Kaikki hyvä anti tulee ylhäältä, valkeuksien Isältä, jossa ei ole muutosta, ei vaihteen varjoa. En muista raamatunpaikkaa.
Sentähden minä sanon teille: "Kaikki mitä te rukoilette ja anotte, uskokaa saaneenne, niin se on teille tuleva.
Mark. 11:24
Löysin vieras/päiväkirjan välistä pikku rukouksen,
en muista mistä tämä on, mistä runokirjasta.

KASVOJESI EESSÄ, JEESUS.

Kasvojesi eessä, Jeesus
polvistun.
Silmät kyynelveessä
tulen etees sun.
Huono vaelluksein
ollut tänäänkin,
siksi rukouksin
etees riennänkin!




4 kommenttia:

  1. On ilo sydämessäni, kun sait nukkua paremmin :)
    Taivaan Isälle kiitos!
    Siunattua ja leppoisaa viikonloppua kotiisi!

    VastaaPoista
  2. the latest tips on my blog, visit and give comments.
    thanks ;)

    VastaaPoista
  3. Oli se suuri ilo myös meille,kiitos Nurkkalintu ystävä!
    Mieheni oli jo masentunut,kun näytti
    että menee vain pahemmaksi.
    Kun sain paremmin nukutuksi,hän meni päivärukouskokoukseen kiitollisin sydämin. Rukouksen voima on taivaallinen voima.
    Viime yö ei mennyt niin hyvin.
    Jumala on kuitenkin uskollinen,ja Hänelle on kaikki mahdollista.
    Minä olin kiitollinen,kun tahdoit viedä tilanteeni Jeesukselle.

    Siunausta viikonloppuusi!

    VastaaPoista
  4. Fasha comeback again
    Thank you, I come will one day to visit at your blog.

    VastaaPoista