lauantai 15. toukokuuta 2010

Kesä kuin "hupsahti", taas hetkessä! ♥♥♥

Otin aika määrän kuvia kumpaiseltakin parvekkeeltamme, mutta en ole tyytyväinen moneenkaan. Tästä kukasta sain kuitenkin oikein ihanan kuvan, niinkuin alakuvassa olevista "koivurykelmistä." Asiantuntevat ihmiset sanovat, jos ei jotain osaa, tai hallitse, että "ei oppi ojaan kaada", ja; "harjoitus tekee mestarin". On tietysti tärkeä harjoitella ja opetella kameransa käyttöä, mutta kameran tulisi on laadukas, jotta saisit otettua laadukkaita kuvia. Tottakai osaamisella on iso rooli tilanteessa, kun niitä laadukkaita kuvia sitten tarkastellaan.:) ♥


Digijärjestelmäkamera on sellainen, että
sillä saa pienenkin tekstin ongelmitta
ihan läheltä kuvattua ja tulos on loistava. Minun kamerani on kyllä digikame ra, mutta ominaisuuksia ei juuri ole. Ehkä minun täytyy tunnustaa itselleni, ettei oppi ojaan kaada ja harjoitus tekee mestarin, Siispä aion harjoitella/opetella kamerani käyttöä, ja nauttia kuvaamisesta näissä puitteissa mitkä minulla on.:) Pääasia on jos itse tyydyn tulokseen. ♥ ♥ ♥
--
Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta -- se on Jumalan lahja. -- ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi. Sillä me olemme hänen tekonsa, luodut Kristuksessa Jeesuksessa hyviä töitä varten, jotka Jumala on edeltäpäin valmistanut, että me niissä vaeltaisimme.
EF. 2: 8 - 10


sen iankaikkisen aivoituksen mukaisesti, jonka hän oli säätänyt Kristuksessa
Jeesuksessa, meidän Herrassamme,
jossa meillä, uskon kautta häneen on uskallus ja luottavainen pääsy Jumalan tykö.
Sentähden minä notkistan polveni Isän edessä, josta kaikki, millä Isä on, taivaissa ja maan päällä, saa nimensä,
että Hän kirkkautensa runsauden mukaisesti teidän, sisällisen ihmisenne puolesta, voimassa vahvistua Henkensä kautta. ja Kristuksen asua uskon kautta sydämissänne,
niin että te, rakkauteen juurtuneina ja perustuneina, voisitte kaikkien pyhien kanssa käsittää, mikä leveys ja pituus ja korkeus ja syvyys on,
ja oppia tuntemaan Kristuksen rakkauden, joka on kaikkea tietoa ylempänä; että tulisitte täyteen Jumalan kaikkea täyteyttä.

Mutta hänelle, joka voi tehdä enemmän kuin kaikki, mitä me anomme tai ymmärrämme, sen voiman mukaan, joka meissä vaikuttaa.
hänelle kunnia seurakunnassa ja Kristuksessa Jeesuksessa kautta kaikkien sukupolvien, aina ja iankaikkisesti! Amen.
Ef. 3:11- 12. ja Ef. 3: 14- 21.

2 kommenttia:

  1. Hyviä nää kuvat ovat=DNoi kukat ovat todella kauniita.Ihastuttavaa katsella jo pelkästään kuvastakin,entä sitten oikeasti♥

    VastaaPoista
  2. Kiitos Katariina, Kukat ostettiin Sakarin päivänä,synttäripäivänä.
    On tosi nättiä.
    En tiedä miten sitä pitkää väliä saa alhaalta nostettua.♥

    VastaaPoista