perjantai 30. huhtikuuta 2010

Asiat tärkeysjärjestykseen

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Sillä ei Jumala lähettä nyt Poikaan sa maail maan tuomitsemaan
............maailmaa
vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi. Joh.3:16-17
Niin Jeesus sanoi hänelle: "Rakasta Herraa sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi."
Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky. Toinen tämän vertainen, on: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi." Matt. 22:37-39.

2 kommenttia:

  1. Hei!Tämän rakkauden sanoman on Jeesus lahjana meille antanut.Kiitos kirjoituksesi oli mahtavan hyvä!Kiitos,että laitoit tämän tänne:)

    Sen kirjan,jota oon lukemassa"Pelon murtaminen"
    on kirjoittanut John Bevere.Siinä on paljon hyvää,mutta jotkut kohdat mua siinä mietityttää.
    Koska esimerkiksi arkuudellehan ihminen ei voi mitään.Mutta olen tosiaankin vasta vajaa puolessa välissä siinä.Ja olen voinut käsittääkkin vaan väärin,mutta en tiedä.
    Kuten jo sanoin se vaikuttaa osittain hyvältä ja osittain epäilyttävältä,muttta se on vain mun ajatukseni siittä miltä se on tuntunut.

    Hauskaa Vapunpäivän jatkoa ja juhlatunnelmaa lasten ja muitten kanssa.Olet rakas!<3

    VastaaPoista
  2. He rakas Kata,kiitos kommentistasi!:)

    Niin,ei pelolle voi mitään,sille sisäiselle jännitykselle.Jonka me,minä, sinä ja Krista tiedämme.
    Jumala varmasti tahtoo meidät vapauttaa,kun anomme/pyydämme.
    Olemme kai sitä pyytäneetkin,mutta ei vielä ole aika.

    On täällä aika touhua,lapsilla on hauskaa,heille oli ostettu delfiini kaasupallot tänne tullessa.
    Siunausta iltaanne:)♥

    VastaaPoista