keskiviikko 26. syyskuuta 2018

Kirjoja

Hei rakkaat frendit pitkästä aikaa! Sain sen kesälintu kirjan. Maaju ja Marko löysi sen huutonetistä. Sitä ei löytynyt mistään.
 Minä sain sellaisen 14- vuotiaana  luokanvalvojaopettajan ja luokkakaverien nimikirjoituksella varustettuna, kun jäin auton alle 13-vuotiaana Minä annoin sen jossain muutossa pois, ja olen harmitellut sitä. Etsinyt eri paikoista,  tuloksetta. Nyt se sitten on.
Olen kerännyt niitä kirjoja, joita lapsena sain, esim.  Anni Svanin kirjoittamia kirjoja Runotyttö kirjoja, Seljan tyttökirjasarja jne. 
 Hienoja kirjoja ovat myös Ruusulan tytöt,  Inkeri postiharjoittelijana ja Serkukset. En muista niiden kirjoittajia.  Näitä kolmea  kirjaa minulla ei ole. 
 Annoin  niitä pois ajattelematta,sen kummemmin, että joskus olisin iloinen niistä.  Tällaisia vuodatuksia  tällä kertaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti