perjantai 14. lokakuuta 2011

TUNNUSTUS

Sain tämän kivan tunnustuksen Kathyltä,  kiitos tosi paljon  sinulle ! :)
1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Antaa  tunnustus  kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoittaa  niille  kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa  kahdeksan  satunnaista  asiaa  itsestään.

1. Lapsena matkustelin kotimaassa ätini  kanssa ja hän on kertonut, kuinka pikkutyttönä  junassa kävelin  penkkien  lomassa,  tädit  kyselivät mikä sinun nimesi on,  en ollut vastannut, vaan  kävellyt penkkiriviltä toiseen, äidin luo ja taas takaisin. :) Joku tarjosi karkkia ja kysyi taas,etkö sanoisi mikä sinun nimesi on,  ja sitten oli kysynyt; "kuinka vanha sinä olet? Olin vastannut kirkkaalla äänellä; "minä en ole mikään vanha, vaan minä olen Kirsti.:)

2. Vielä toinen äidin kertoma.;  äiti oli  halannut ja ottanut syliin ja sanonut  sinä olet äidin pikku kullanmuru, äidin pikku possu.  Minä olin sanonut yhtä hellästi: "äiti on minun iso  sika.  Olin juuri oppinut,että pikku possun äiti oli sika."

3.  Merkittävä elämän muutokseni oli, kun sain tulla uskoon. Olen rakastanut lukea  Raamatusta Johanneksen evankeliumia,  ja kirjeitä.

4.  Opetin lapsille paljon hengellisiä  lauluja  ja laulatin heitä,  ja kuvasin videolle. Vieraita lapsia myös otimme  silloin tällöin mukaan.  Syynä opettamiseen oli juuri se minun intohimoinen  haluni kuvaamiseen. Ja niin Jumala käytti sitä välineenä lasten pelastumiseen,  heidän sisimpäänsä oli kylvetty sanan siemen.  Naapureiden lasten sydämiin on myös kylvetty, ja eräänä päivänä Jumala ottaa heidät kiinni. Jatkan rukousta...

5.  Leikkaan lehdistä kuvia, ja jotain kirjoituksia  terveysalan  tai  hengellisten asioiden  tiimoilta, uutisia/kuulumisia,  meiltä-  ja muualta.  Asioista  laidasta laitaan:) Kuvien saralta eläin/ Hello Kitty/ barbie,  kaikkea mikä/mitkä  soveltuu/ soveltuvat -  lasten korttien ahertamiseen, se on iloa arkeen tekemistä.,  ei puurtamista.:)  Aiemmin liimasin kirjoituksia eri  aiheista  leikekirjaan. Onhan  niita  ainakin  kolme  näin vaatehuoneen  hyllyllä  ne  joku  päivä.

6. Toinen merkittävä  elämän muutos oli,  kun mieheni sai tulla uskoon.  Silloin sain itsekin nauttia uskovan vapaudesta kodissa. Mieheni vastusti  kovasti uskonasioita, hän kyllä  vei minua seurakuntaan.  Sinä syksynä jona hän löysi Kristuksen,  näin/tiesin  hänen olevan etsikkoajassa parin kuukauden ajan.  Silloin hengellinen äiti seurakunnassa  oli nähnyt unen, että  nyt  Sakarin pitää ottaa  Jeesus sydämeensä/ tulla uskoon,koska se on ehkä  viimeinen kutsu  hänen  kohdallaan.
Sakari kävi  kanssani  seurakunnassa.  Usko tulee kuulemisesta  ja kuuleminen  Jumalan  Sanasta.

7. Minulla  on rakkaus  Israelia  kohtaan,  minua  surettaa,  suututtaa,  kun  Israelia  syytetyään  asioista  jota  se ei ole  tehnyt. Raamatussa  sanotaan:  siunatkaa  Israelia,  toivottakaa  rauhaa  Jerusalemille.  Jerusalem  on  Kuninkaan  kaupunki,  Israel  on  Jumalan  silmäterä, Jumalan valittu  kansa.  
Jumala  rakastaa kaikkia  kansoja,  ja kaikkia  ihmisiä,  ja  kutsuu  pelastukseen,  ottamaan  Jeesus  Kristus  sydämeensä.
Minä  tahdon  siunata  Israelia,  toivottaa  rauhaa  Jerusalemille,  koska  Jumala  on  niin  sanonut. Olen  kiitollinen  Jumalalle,  koska  Hän on antanut minulle  rakkauden  Hänen  silmäteräänsä  Israeliin.
Unelmoin  myös  Israelin  matkasta.
Me emme  voi  ottaa  mitään,  ellei  Jumala  sitä  anna. Joh. 3:27.  Joh.  6: 44.   Joh. 1:12.


8.  Olen  innoissani monista asioista  mm.  käsitöistä,  kodin  sisustamisesta, vaatehuoneen  ja komeroiden  järjestelemisestä,, Joulun lapsi projekteista,  olen  muutenkin  jouluihminen,  mitä  annan  omastani pois,  korttien lähettämisestä, valokuvaamisesta, Facebookista,  englanninkielestä,  lastenlapsistani  rakastan heitä  ja läheisiäni, blogistani,  Raamatusta, keskustelemisesta. 
Kaikkea näistä  en voi  toteuttaa,  enkä  tehdä,  mutta monia  kuitenkin,  onhan  minulla  käsityölehtiä  ja  muita  tekemisen iloon ohjetietoutta.
Olen kiitollinen  Jumalalle,  minulla on  paljon  asioita josta olen  kiitollinen,   kaikki  hyvä  anti  tulee  ylhäältä,  valkeuksien  Isältä,  jossa ei ole  muutosta,  ei vaihteen  varjoa.
Kaiken minä   voin hänessä,  joka  minua  vahvistaa. Fil. 4:13.

Tämä  tunnustus taitaa olla jo miltei  kaikilla,  mutta  jolla ei
tätä  vielä  ole,  voit ottaa blogiisi.
Teillä  jokaisella on ihana blogi.
Teitä  ystäviäni siunaten: Kirsti 

4 kommenttia:

  1. ONNEA,tunnustuksesta,kyllä kerroit kauniisti itsestäsi.Siunattua viikonloppua Kirsti:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Ritva,ihana♥

    Siunausta suloiselle sunnuntaille!

    VastaaPoista
  3. Oli kiva lukea mitä vastailit.Kiinnostavia ja hyviä.:)

    VastaaPoista
  4. Kiitos rakas Katani♥

    Pitäisi mennä katsomaan oletko sinä vastannut tähän.
    Siunausta teille kultaset♥

    VastaaPoista