lauantai 29. tammikuuta 2011

Lauantai ilman lapsia

Odottelimme  lapsia tänään,  mutta  Kristiina  soitti  etteivät  tulekaan,  kun  ovat  tyhjentämässä  Severin  mummin  asuntoa.  Hän  kuoli  viime  syksynä,  mutta tämä  on  asunto,  joka  on  vasta  saatu  myydyksi.
  Kärsin  jatkuvista  kivuista,  öisin  ahdistus  on sisimmässäni.  Se  tuska  on niin kova.  En  mielelläni  häiritsisi  miestäni,  mutta  kun  tuska   kiihtyy,   tulee   valitus väkisin..   Ajattelen  silloin psalmia  118.14-18.   Voin  laittaa  ne kohdat  postaukseni  loppuun.  Sydämeni  on  syvästi  murheellinen,  kun  meillä  on   ahdistusta.  Mieheni  kärsii,  kun  vaimo  sairastaa.  Ja  tätä  on jatkunut   kauan.    Lupauksestakin  tulee  kesäkuussa  14- vuotta.
Viime  yönä  sain  nukutuksi vähän enemmän kuin tavallisesti,  heräilin useasti,  mutta  otin  lääkettä  ja  nukuin.   Olen  kiitollinen  tästä  yöstä. 

Mieheni otti  minusta  kuvia  tänään,  kun  lapset  eivät  tulleetkaan.  Minulla  on  tälläinen  pitkä  vihreä hame,  pidän   pitkistä  hameista.   Tuntee  vähän  juhlavammaksi olonsa,  jos  joskus pukeutuu  kauniisti.  Yleensä  kuitenkin   istun  suurimman  valveilla  oloajan   tuolissani,  en  siinä  pidä  hienoimpia  vaatteita,  tietysti  on poikkeuksia,  kuten  vieraiden tulo,  synttärit   ja mennessämme  kylään.  (viimeksi mainittu  tapahtuma  on  harvinaista  meille,  kun  en/emme  jaksa )  Yleensä  minulla  on pitkät  housut,  useasti  farkut.
Pusero  on  ruskea  ja  siihen  on  kirjottu  ihania  kukkia  eteen  ja  taakse  ja  hihoissakin  on  kirjailua.  Hihat  ovat  suosikkini,  sanotaankohan  niitä  trumpetti  hihoiksi,  ne  levenevät   alaspäin.
Ps. 118:  14-18.   Herra  on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni,  ja hän tuli  minulle  pelastajaksi.  Riemun ja pelastuksen  huuto kuuluu  vanhurskaitten  majoissa:  Herran  oikea  käsi tekee  väkeviä  tekoja.   Herran  oikea käsi  korottaa,  Herran  oikea  käsi tekee  väkeviä  tekoja.  jae  17.  En  minä  kuole,  vaan  elän  ja  julistan   Herran  töitä.  Herra  minua  kyllä  kuritti,  mutta  kuolemalle  hän  ei  minua  antanut.  ♥
 

12 kommenttia:

  1. Ompa todella kauniita kuvia susta♥Halauksin:Kata

    VastaaPoista
  2. noi vaatteetkin sopii sulle erittäin hyvin.
    Ihanat!Kauniita unia:)

    VastaaPoista
  3. Kiitos rakas Katariina,ihana tyttöni!
    Halauksia sinulle myös täältä!

    VastaaPoista
  4. Kiitos Kata,pidän näistä!
    Olet ystävällinen.

    Hyviä öitä,kauniita unia!
    Jeesus kanssasi.

    VastaaPoista
  5. Voi että sä oot rakas ja ihana, ota halaukseni vastaan! Yritin vastata sinulle, mutta en onnistunut, kun kysyit Kenian jutusta. Osallistun varmasti jotenkin, ainakin taloudellisesti, koska perhe on tärkein kuitenkin. Rukoilen, että parantuisit, mutta huomaathan, miten ihania asioita voit tarjoilla muille, joita olet löytänyt ahdistuksessasi! Oikeudenmukainen ja armahtavainen isä näkee niin sinun, kuin minunkin salaiset toiveemme, koska me luotamme Häneen ja vetoamme Hänen sanaansa! Hän pitää meistä huolen!

    VastaaPoista
  6. Jo on sitten kaunista ja ihanan näköistä teillä ja vau,miten sopivat vaatteet sinulla päällä,näytät niiin nuorelta♥..Paljon halauksia sinulle♥

    VastaaPoista
  7. Kiitos Maria kaikista kauniista sanoistasi ja otan halauksesi iloisena vastaan!

    Taloudellinen apusi on tarpeellinen sinne tässä vaiheessa, ehkä ilmenee myöhemmin jotain muuta.
    Kiitos Maria kun rukoilet,että parantuisin, ja toit esiin tuon puolen kuinka voin antaa toisille jotain ihanaa,mitä olen löytänyt ahdistuksessa ollessani. Voi olen tästä ajatuksestasi kiitollinen sinulle Maria ja tietenkin Jumalalle,joka on oikeudenmukainen. Siitä voin iloita tässä elämäni vaiheessa.
    Me totisesti luotamme Häneen ja vetoamme Hänen Sanaansa. Mikä ihmeellinen Taivaallinen Isä meillä onkaan.Sisimmässäni olen rauhallinen,ja tämä ahdinko on minun parhaakseni,koska Hän aina rakastaa minua, ja Hän rakastaa sinua. Hän tietää meidän tarpeemme ja toiveemme.
    Kiitos ihana Maria!
    Siunausta!

    VastaaPoista
  8. Kiitos Tansku,on suloista vastaanottaa noin kauniita sanoja,sinun kommenttisi piristi minua,kuten huomaat! ♥
    Kun välillä laittaa jotain sievempää päällensä,tuntee olon väsyneenäkin paremmaksi.
    Kiitos!
    Kaikkea hyvää sinulle Tansku!

    VastaaPoista
  9. Todella hyviä kuvia sinusta,kaunis tuo hame ja pusero.

    VastaaPoista
  10. Kiitos Ritva kauniista sanoistasi! Kivaa kun kommentoit.
    Niin minustakin ne ovat kauniita.

    Ritva,hyvää viikkoa sinulle ja perhekunnallesi!

    VastaaPoista
  11. Lueskelin blogiasi. ihana miten toivorikkaita ja rakkaudellisia kirjoiutksia jaksat kirjoittaa vaikka sinullakaan ei ole aina helppoa. Voimia ja siunausta sinulle!

    VastaaPoista
  12. Hei Silkkis,kiitos kommentistasi!
    Nyt vasta huomasin sen.
    Kiitos kuuluu Jumalalle,Hän antaa jaksamista.
    Olen kiinnostunut bloggaamisesta ja kommenteista ja elämästä.Siunausta Silkkis sinulle!

    VastaaPoista