perjantai 28. tammikuuta 2011

MARAN ATA ! Herramme tulee!

 




 Hei  blogiystävät,  ihanaa,  että  olette  olemassa!  Minulle kävi niin  kirjoittaessani  alhaalla  olevaa  tekstiä,  että   kuva  tuli  tähän  ylös  ,luulin sen  häviävän,  mutta  yllätyksekseni  se  oli  kuin  olikin  tallella,  vaikkakin  ylhäällä.   ♥♥♥♥♥♥♥♥♥   
Jokainen päivä  kannattaa  elää  täydesti,  sillä  jokainen  päivä  on  ainutkertainen.  ♥♥♥
 MARAN  ATA   HERRAMME   TULEE!

  Kun mietin mitä kirjoittaisin niin  ainoastaan mielessä oli täksi kerraksi Raamatusta Jesajan kirjasta..
Luvusta  55 jae 3. Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni;kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää.  Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot. Jae 5. Katso,  sinä olet kutsuva pakanoita,  joita sinä et tunne, ja pakanat,  jotka  eivät  sinua tunne,  rientävät  sinun tykösi  Herran,  sinun Jumalasi,tähden,  Israelin Pyhän tähden,  sillä hän kirkastaa  sinut. Jae  6. Etsikää Herraa silloin,  kun hänet  löytää voidaan;  huutakaa  häntä  avuksi,  kun hän läsnä on.  Jae 7.  Jumalaton hyljätköön  tiensä  ja väärintekijä  ajatuksensa  ja  palatkoon  Herran  tykö, niin  hän  armahtaa  häntä,  ja  meidän Jumalamme  tykö,   sillä  hänellä  on paljon  anteeksiantamusta.  Jae 8.  Sillä minun ajtukseni  eivät  ole teidän  ajatuksianne,  eivätkä  teidän  tienne  ole  minun  teitäni,  sanoo Herra.  Jae 9.  Vaan niin paljon korkeampi  kuin taivas on maata,  ovat  minun tieni korkeammat  teidän  teitänne  ja  minun ajatukseni  teidän ajatuksianne.   Jae 10.  Sillä  niinkuin  sade  ja lumi,  joka taivaasta  tulee,  ei  sinne  palaja,  vaan  kostuttaa  maan,  tekee  sen  hedelmälliseksi  ja  kasvavaksi,  antaa  kylväjälle  siemenen  ja  syöjälle  leivän.  11. niin  on  myös  minun  sanani,  joka  minun  suustani  lähtee:  ei  se  minun tyköni  tyhjänä  palaja,  vaan  tekee sen,  mikä  minulle  otollista  on,  ja  saa  menestymään  sen,  mitä  varten minä  sen  lähetin..   Jae 12. Sillä  iloiten te  lähdette,  ja  rauhassa  teitä  saatetaan;  vuoret  ja kukkulat  puhkeavat  riemuun   teidän  edessänne,  ja  kaikki  kedon  puut  paukuttavat  käsiänsä.  Jae  13. Orjantappurain  sijaan  on kasvava   kypressejä,  nokkosten  sijaan  on kasvava  myrttipuita;  ja  se tulee  Herran  kunniaksi,  iankaikkiseksi  merkiksi,  joka  ei  häviä.


Jae  6. Eikö  tämä  ole  paasto,  johon  minä  mielistyn:  että  avaatte  vääryyden  siteet,  irroitatte  ikeen  nuorat,  ja  päästätte  sorretut  vapaiksi,  että  särjette  kaikki   ikeet?  jae  7.  Eikö  tämä:  että  taitat leipäsi  isoavalle ja viet  kurjat  kulkijat  huoneeseesi,  kun  näet  alastoman,  vaatetat  hänet  etkä  kätkeydy  siltä,  joka  on  omaa  lihaasi?  Jae 8.  Silloin  sinun  valkeutesi  puhkeaa  esiin  niinkuin  aamurusko,  ja  haavasi  kasvavat  umpeen;  sinun  vanhurskautesi    käy  sinun  edelläsi,  ja  Jumalan  kunnia  seuraa  suojanasi.  Jae  9.  Silloin  sinä  rukoilet, ja  Herra  vastaa,  sinä  huudat, ja hän sanoo: "Katso, tässä minä  olen."  Jos sinä keskuudestasi poistat  ikeen,  sormella-osoittelun  ja  vääryyden  puhumisen. Jae 10.  jos  taritset  elannostasi isoavalle  ja ravitset vaivatun  sielun,  niin valkeus  koittaa  sinulle  pimeydessä,  ja sinun pilkkopimeäsi on oleva  niinkuin  keskipäivä.  Jae  11. Ja  Herra  johdattaa  sinua  alati ja  ravitsee  sinun  sielusi kuivissa erämaissa; hän  vahvistaa  sinun luusi  ja  sinä  olet  oleva niinkuin  runsaasti  kasteltu puutarha,  niinkuin lähde,  josta  vesi  ei koskaan puutu.

10 kommenttia:

  1. Kaunista, ihanat kuvat sinä aina löydät ja näini ilahdutat meitä ♥

    Oikein ihanaa viikonloppua
    Halauksin
    T Seijastiina

    VastaaPoista
  2. kauniit kuvat ja teksti ;)
    oikein ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  3. Kiitos Seijastiina,sinä teet minut iloiseksi kommentillasi!

    Joko taas on viikonloppu,menipä viikko pian
    Ihanaa viikonloppua myös sinulle♥

    Ja halaukset Kirstiltä!

    VastaaPoista
  4. Kiitos Kahvikissa,mukavaa kun kommentoit!

    Sinä olet onnellisesti saanut opintosi päätökseen.Onnea lastenohjaajalle! ♥
    (olen onnitellut ennenkin,mutta eihän haittaa vaikka vieläkin)

    Ihanaa viikonloppua sinulle ja perheellesi!

    VastaaPoista
  5. Kiitos Ritva,on ihanaa saada kommentteja!

    Sinulle ja perheellesi oikein hyvää
    viikonloppua!♥

    VastaaPoista
  6. Hyvät raamatunjakeet ja todella jokainen päivä on tarkoituksellinen!

    VastaaPoista
  7. Hei Kirsti, kiitos näistä hyvistä kirjoituksistasi
    kaunis kortti ja Psami 23 on ihana kokonaisyúudessa.

    Välillä ne kuvat hyppivät miten itse tahtovat.
    Oikein hellää viikonloppua!
    Isän käteen♥

    VastaaPoista
  8. Rauhantervehdys Maria ja kiitos!
    Jokainen päivä on
    tarkoituksellinen, kumpa osaisi elää oikein.

    Hyvää yötä,Jeesus myötä!

    Suloista sunnuntaita!

    VastaaPoista
  9. Hei Sylvi, kiitos!
    Jospa se kortti on parempi siellä ylhäällä,se vaan katosi,
    no ei hätä ole tämän näköinen:)Olen alkanut käyttää sanontoja,ne ovat hauskoja.

    Mukavaa jos pidit kirjoituksesta.
    Kiitos Sylvi toivotuksestasi, Isän kädessä on hyvä olla!
    Taas on tämä aika. Hyvää yötä,Jeesus myötä!
    Suloista sunnuntaita!

    VastaaPoista