lauantai 22. heinäkuuta 2017

Oikeuksia

Henkilökohtaisten oikeuksien julistus! 1.Sinulla on oikeus onnistua. 2. Sinulla on oikeus tehdä virheitä. 3. Sinulla on oikeus sanoa EI mihinkä tahansa. 4.Sinulla on oikeus kaikkiin tunteisiisi. 5. Sinulla on oikeus itkeä hymyilemättä. 6. Sinulla on oikeus olla terve ja onnellinen. 7. Sinulla on oikeus kehittyä,muuttua ja kasvaa.8. Sinulla on oikeus olla vihainen jollekin rakastamallesi henkilölle. 9. Sinulla on oikeus rentoutua,leikkiä ja pitää hauskaa. 10.Sinulla on oikeus tehdä rajoja ja huolehtia itsestäsi. 11. Sinulla on oikeus tehdä valintoja kaikkien tunteittesi kesken. 12. Sinulla on oikeus luoda uudenlaista elämää itsellesi eikä vain selviytyä.13. Sinulla on oikeus lopettaa keskustelu sellaisten IHMISTEN kanssa, jotka saavat sinut kokemaan itsesi NÖYRYYTETYKSI tai MASENTUMAAN! 14. Sinulla on oikeus puhua ja elää totuudenmukaisesti. 15. Sinulla on oikeus huolehtia itsestäsi olosuhteista huolimatta. 16. Sinulla on oikeus RAKASTAA ja tulla RAKASTETUKSI. 17. Sinulla on oikeus olla SINÄ! Sinulla on oikeuksia.Pidä niistä kiinni äläkä anna kenenkää jyrätä tai ajaa päällitsesi.Olet arvokas eikä jumala tarkoittanut sinua kenenkään kynnysmatoksi! Olet arvokas! Ehkä joku on saanut sinut tuntemaan itsesi arvottomaksi? Mutta se ei ole Jumala-Hän sanoo sinulle että olet ainutlaatuinen ja korvaamattoman arvokas.Hänen mestariteoksensa  Lue Korkea Veisu niin voit nähdä kuinka Jeesus sinua rakasta morsiantaan arvostaa ja ylistää ja rakastaa ja kaipaa seuraansa Sitten vielä Hänen ajatuksiaan sinusta sinulle.Rukoile että Jumala upottaa nämä sydämees, ja lausu ne ääneen vaikka joka päivä:"Olen rakas ja äärettömän tärkeä Jumalalle.Jumalan ajatukset minua kohtaan ovat hyvät.En ole virhe vaan Jumalan ainutlaatuinen luomus.Olen ihme! Olen arvokas.Olen yhtä hyvä Jumalan silmissä kuin muutkin ihmiset.Riitän Jumalalle.Jumala on luonut minut omaksi kuvakseen.Lähennyn Jumalan kanssa ja Hän on vievä päätökseen sen työn, jonka on minussa aloittanut.Kuljen Jumalan sota-asu päällä ja minulle on annettu auktoriteetti Jeesuksen nimessä vastustaa vihollista.Täytän juuri sen tehtävän, jonka Jumala on minulle tarkoittanut.Se tehtävä on Jumalan silmissä tärkeä. En ole vähäpätöinen,vaan Kuninkaan tytär.Menneisyyteni ei voi määrittää tulevaisuuttani.Jeesus on kantanut kaiken taakkani ristillä puolestani.Saan nauttia elämästäni ja matkastani Jeesuksen kanssa.Saan ILOITA! Menestyn ja minun perheeni menestyy kaikessa,mihin Jumala meidät johdattaa.Jeesus on ollut kanssani jokaisena elämäni hetkenä syntymästä lähtien ja on vastakin.Hän ei koskaan hylkää eikä jätä minua!  Aamen 
 Arja Nissinen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti