sunnuntai 20. maaliskuuta 2016

PALMUSUNNUNTAI

                                 Aki, Kim, Kimi, Joakim, Jooa, Jaakkima Hyvää nimipäivää!  Nimiperheen lähtökohtana on heprean  Jehoiachim, `Jahve herättää`, `Jahve nostaa`, Suosituin nimistä on nykyisin Joakim. Tänään on myös kevätpäiväntasaus.
Salla, Milla olivat Sarin kanssa virpomassa. En saanut siirretyksi heidän kuvaansa tänne. Minulla on tietokoneessa uusi...


Mietteitäni minulta -
 KirstiAnne

Elämä on ainutkertainen, siksi minun on tyydyttävä siihen mitä  meille on suotu,  ja olenkin  siitä  kiitollinen  kaikesta huolimatta, (kivuista),  minulla on perhe, mukava mies ja lapset,  ihanat rakkaat.  Ja minulla on koti.  Ja ennen kaikkea,  Jumala on tullut elämääni,  olen saanut  uudestisyntyä  Jumalan lapseksi, kiitos Jeesus♥
Iloitkaa aina Herrassa!  Vieläkin minä  sanon: iloitkaa!
  Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon,  Herra on lähellä.
  Älkää  mistään murehtiko,  vaan kaikessa  saattakaa pyyntönne  rukouksella ja anomisella  kiitoksen kanssa  Jumalalle  tiettäväksi,
ja Jumalan rauha,  joka on kaikkea  ymmärrystä  ylempi,  on varjeleva  teidän sydämenne ja ajatuksenne  Kristuksessa  Jeesuksessa. Fil. 4:4- 7.

  Sillä teidän on suotu,  Kristuksen tähden,  ei ainoastaan uskoa häneen,  vaan myös  kärsiä hänen tähtensä.  Fil.1:29.

2 kommenttia: