sunnuntai 4. tammikuuta 2015

Lumisadetta

 Lauantaina siis tänään  ulkona satoi lunta, 
maa oli 
aivan  valkoinen,  yöllä oli ollut pari astetta pakkasta ja  vesisade oli  muuttunut lumisateeksi.
 Aamun kahvipöydässä  istuessa  oli ilo katsoa leijailevia
 lumihiutaleita ja valoisuutta,
 joka  hohti lumimaisemasta. ♥



             Susanna, Salla ja Milla olivat täällä  illan, mukava ilta:):):) Milla opettaja piti meille tyttökerhon,  siellä oli kokeita,  kuvista ja liikuntaa:):):) ♥ ♥ ♥
 Koko päivän ja nytkin vielä yhdeksältä (21.00) on satanut lunta 





2 kommenttia:

  1. Kauniit kuvat todella!
    Hienoa, että sinulta on postaus. Olen käynyt monesti katsomassa, joko pääset blogiisi.
    Olen kaivannut sinua. Toivon että olet voinut hyvin!!
    Hyvää alkanutta vuotta!
    Siunauksen toivotuksin sinulle ja koko perheellesi Kirsti ja Toivo.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Kirsti ihana ♥
    Niin jossain vaiheessa en päässyt blogiin, siihen tuli ikävä sivu miissä kyseltiin mitä jos ottaisit uuden kumppanin,ei edes näin nätein sanoin, enkä päässyt tekemään mitään Kata sanoi, että blogin ulkopuolelta voin kirjoittaa, mutta en näkisi kommentteja, en kä vois laittaa kuvia, enkä nähdä näitä edellisiäkään. Sitten kerroin Susanna tyttärelle siitä, ja hän parin tunnin etsimisen ja kokeilun tuloksena onnistui poistamaan viruksen tapaisen sivun, ja niin taas pääsin.
    Mutta terveys on myös estänyt, olen ollut väsynyt joka päivä niin että väkisin torkahtelen hetkisen verran. Ja ne silmätulehdukset ovat olleet riesana. Nyt 2.1. olivat terveet, mutta kirjoitti puolen vuoden ajaksi estolääkepillerin aamuin, illoin.
    Kirsti sinähän sanot kauniisti,
    että olet kaivannut minua, kiitos sinä kultainen:) Olen siitä iloinen ja mielissäni.
    Minä olen kaivannut niitä pitkiä keskustelujamme kirjoittaen kanssasi Kirsti, siitä on melko kauan.
    Voikaa hyvin!.
    Runsasta siunausta alkavalle vuodelle 2015. toivotan teille Kirsti ja Toivo ♥

    VastaaPoista