sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Pyhäpäivänä

vain vierailevat!  Voithan tulla lukijaksi blogiini,  tai kommentoida.
Oli niin tai näin,  toivon teidän kaikkien  voivan hyvin.
   Minä nukuin viime yönä vähän,  minua koski kovasti jalkoja  ja selkää, en saanut nukutuksi.
 Siksi olen täällä näin myöhään.  Kävin  kyllä aiemmin tekemässä jonnekin kommentin,
  mutta siinä kului pitkä aika,  koska kesken kaiken torkahtelin

 


















                                                                                                                                      
                                                                                                                                     



             Ihanaa päivää teille!  Siis ihanaa maanataipäivää  ja
 virkistävää  tulevaa  uutta viikkoa! 






Tässä  alapuolella on joku kuva sateenkaaresta,  se ei näy  kovin  selkeästi,  koska se oli  jo menossa pois.  Pitäisi olla valmiina sateen jälkeen kameran kanssa. Monesti aurinko pilkistää pilvien lomasta,  niin silloin sateenkaaren voi nähdä.








Osan kuvista olen ottanut autosta ikkunan läpi,  mieheni  ajaessa 
 pikatietä  ( moottoritietä)  pitkin 
 Tampereelta kotiin.  Minulla on ollut innostus kuvata taivasta ja pilviä.
  Oikeastaan se sopii minulle hyvin,  se että  kuvaan
 parvekkelta
 ja autosta,  koska  liikkuminen  paikasta toiseen on hankalaa,
vain  vähän kyynärsauvojen  avulla...   









                                                                                                                                           
                                                                                                                                             
 




















                                                       :)♥
             Hyvää yötä,  Jeesus  myötä! 
 Uuden käskyn minä  annan teille: " rakastakaa  toisianne.  Niin kuin  minä  olen  rakastanut  teitä,  rakastakaa  tekin toisianne  Siitä  kaikki  tuntevat teidät  minun opetuslapsikseni,  että  teillä  on  keskinäinen  rakkaus."
 Joh. 13: 34- 35.

4 kommenttia:

  1. tosi kauniita kuvia ;)

    tuosta majakasta tuli ihan heti miulle mieleen "myrskyluodon maija" olin muutama viikko sitten katsomassa sitä teatterissa ;)

    hyvää viikkoa siulle <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos Susanna, pidän itsekin näistä kuvista!
    Meillä on elokuva Myrskyluodon Maijasta.
    Se oli varmasti upea esitys teatterissa.
    Majakka-kuvat ovat miun mieleeni, kiehtovia:)
    Mie olen muutamia kertoja käynyt teatterissa, ja olen tykännyt.
    Mie ja sie kuulostaa mukavalta, mie oon tottunut siihen, mieheni vanhemmat
    tulivat Karjalasta!

    Hyvää viikkoa myös siulle!

    VastaaPoista
  3. Kiitos Kirsti kommentistasi!
    Mukavaa, kun pidät kuvista♥

    Hyvää viikon jatkoa Kirsti sinulle ja Toivolle!

    VastaaPoista