maanantai 7. tammikuuta 2013

Uusi viikko alkamassa


 Sillä minä  tunnen  ajatukseni,  jotka  minulla  on teitä kohtaan,  sanoo  Herra:  rauhan eikä  turmion ajatukset;  minä  annan teille  tulevaisuuden ja toivon.
Silloin te  huudatte  minua  avuksenne,  tulette  ja rukoilette  minua,  ja minä  kuulen  teitä.



 Te etsitte minua ja  löydätte  minut,  kun te etsitte  minua  kaikesta  sydämestänne.
Ja niin  minä  annan teidän  löytää  itseni,  sanoo  Herra,  ja  minä  käännän  teidän  kohtalonne  ja  kokoan  teidät  kaikista  kansoista  ja  kaikista  paikoista,  joihin  olen  teidät karkoittanut,  sanoo  Herra,  ja  palautan teidät  tähän  paikkaan,  josta  minä  siirsin  teidät  pois.
Jer. 29: 11- 14.





:)
                               

10 kommenttia:

  1. Ihana kuva perheestäsi.
    Siunausta ja kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi♥

    VastaaPoista
  2. Kiitos Sylvi!

    Siunausta myös teille Sylvi ja Sulo
    ja kaikki perhekuntalaiset:)

    VastaaPoista
  3. Hyvä kuva kaikki niin iloisia.Oikein hyvää Tammikuun jatkoa ♥

    VastaaPoista
  4. Rohkaseva Raamatun kohta.Kiitos tästä.Kiva kuva meistä kaikista.:)

    VastaaPoista
  5. Siunausta ja varjelusta vuodelle 2013!

    Taivaan Isän täysihoitoa sinulle, Kirsti! <3

    VastaaPoista
  6. Tosi hyvä kuva meistä kaikista,ilosia ihmisiä ja kivoja muistoja:),Rohkaseva ja hyvä toi raamatun kohta,tulee iloselle ja turvalliselle mielelle tollasesta kohdasta,kiitos ihanasta postauksestasi:)olet iloni oma äitini♥T:Krista

    VastaaPoista
  7. Kiitos Ritva kommentistasi!


    Nyt on miltei tammikuun loppupäivät käsillä.

    Eli pian on tammikuu mennyt. Joskus minusta tammikuu oli pitkä aika, mutta nykyisin ei
    ollenkaan tunnu sellaiselta.

    Toivon Ritva sinun elämääsi siunattua vuotta 2013.

    VastaaPoista
  8. Kiitos Kata, kun kommentoit ja hyvä
    että Raamatunpaikat rohkaisivat sinua.!

    Olen samaa mieltä kuvasta,se on kiva.:)

    Minun piti tänään käydä blogeissanne, mutta en ehdikään,katsotaan huomenna.
    Jeesus rakastaa sinua!

    VastaaPoista
  9. Kiitos Nurkkalintu kommentistasi


    Miten ihanasti toivoit minulle Taivaan Isän
    täysihoitoa, kiitos Nurkkalintu.

    Taivaan Isä hoitakoon sinua hellästi
    Nurkkalintu,eli
    täysihoitoa myös sinulle.

    Ja hyvää vuotta 2013.

    VastaaPoista
  10. Kiitos rakas Krista
    kommentistasi!
    Niin kuva on kiva ja meillähän
    oli tosi kivaa.

    Ompa hyvä,kun pidit Raamatunpaikasta,ja että sillä oli rohkaiseva vaikutus.

    Yleensä taitaa Raamatusta löytyä hyviä turvallisia kohtia. Jumalan Sanaa.

    Kulta sanot kauniisti minulle,että olen sinun ilosi, kyllä minä liikutuin sanoistasi, kiitos enkelini!
    Siunausta teille kultaset!


    VastaaPoista