lauantai 2. heinäkuuta 2011

Heleää heinäkuuta

On ollut  hauskaa  läheisten kanssa:)   Kristiankin  tuli  perjantaina,  voi,  että  mukavaa.  Huomenna tulevat  Susanna,  Kristiina,  Salla  ja Milla  ja  Saku  koska  hyllykkö  pitäisi  tuoda.
Kristianille  on tullut nettipuheluja  Intiasta  ja  Bangladeshista,   ja  siellä  päässä  he haluavat nähdä meidät  ja  puhua kanssamme,   Kristian on esitellyt meidät

                                       Marko  ja  Krista









                                 Minä  tyttärieni  kanssa♥

6 kommenttia:

  1. On varmaan ihanaa olla rakkaiten seurassa,niin kauniita nuoria neitosia,Katalla on ihan mallin ainekset,kaikia hyvää nuorille,äitinä saat olla onnellinen,hyvää viikonloppua Kirsti:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Ritva, on ollut ihanaa heidän kanssaan♥

    Kata on kuin malli,olen onnellinen tytöistäni.
    Meillä on poikakin täällä, Kristian, hän tuli eilen.
    Huomenna tulee toiset tytöt sekä pikkutytöt.
    Vanhemmat tytöt ja Kristian eivät halua,että heidän kuviansa laitetaan blogiin.

    Hyvää viikonloppua Ritva teille♥

    VastaaPoista
  3. Oli tosi mukavaa olla taas siä kyläilemässä.
    Kiitos ihana♥Meillä on aina niin hyvä olla yhdessä.Tulkaa tännekkinpäin sitten kun vaan jaksatte:)

    Näin pahaa unta viime yönä ja heräsin siihen,kuumuuteen ja selkä kipuun.Unessa sä et voinut hyvin ja mulla oli sua kova ikävä.
    Toivottavasti voit hyvin.

    Kaikki kuvat ovat hyviä.Sä oot nätti ja noi rakastavaiset ovat niin sulosia.;)
    Kiitos Ritvallekkin kehuista.

    Rakkain terveisin.Kata

    VastaaPoista
  4. Heippa,rakas Kirsti!Olipas mukavata olla siellä kyläilemässä:)Voi miten hyviä kuvia!Sinäkin olet niin kaunis!Todella onnistuneita kuvia!!!Terveisiä kaikille!Soitellaan joku päivä.T:Jani,ystäväsi!

    VastaaPoista
  5. Kiitos rakas Kata,olen niin
    onnellinen sinusta♥
    Voi miten mukavaa oli kanssasi,teidän molempien rakkaiden kanssa oli mukavaa.

    Minä olen ollut väsynyt,kun nukun niin vähän.
    Tänään on ollut paha olo.

    Näit ikävää unta, ehkä näit siksi,kun sinulla oli kipua ja oli kuuma, ja oli oikeasti ikävä.

    Ja minulla on ikävä sinua kultaseni.
    Voi jospa tästä kiputilanteesta selvittäisiin,jospa kullanmurut muistatte minua rukouksin.♥ Severinkin puolesta,hänenkin nukkumisensa on katkonaista.
    Rakastavaiset ovat suloisia.
    Kiitos kuvakehuista rakas Kata♥
    Hyvää yötä,Jeesus myötä!
    Sanotaan Ritvalle kiitokset,jos hän ei ole huomannut

    VastaaPoista
  6. Hei rakas Jani,uuden yrityksen kera♥

    Tein aivan juuri sinulle kommentin,mutta palvelinta ei löytynyt,siis uudelleen.

    Kiitos kuvakehuista, olen niistä mielissäni:)
    Joo soitellaan vaan,sanokaapa te aika,milloin?
    Ihanaa jutella kanssanne.

    Hyvää yötä Jani,Jeesus myötä!

    VastaaPoista